czwartek, 1 marca 2018

Tender care Oriflame

Heii ! Ten tydzień jest naprawdę mroźny a co za tym idzie ? Sucha skóra, pekające usta których nie można pomalować żadną szminką...Jednak ja znalazłam dobry sposób. Kremik Tender care naprawdę potrafi zdziałać cuda, jednak są podzielone opinię co do niego. Na pierwszy rzut oka wydaje sie on malutki- jest za to bardzo wydajny ! W katalogu Oriflame czesto jest w cenie regularnej (ok. 25 zł) ta cena nie kusi do zakupu, jednak gdy jest w promocji kosztuje 10 zł :) Wtedy naprawdę warto go zakupić. Możemy uzywać go dosłownie wszędzie, działa tak samo na suche   łokcie jak i spierzchnięte usta. Moim zdaniem warto zakupić kremik, super nawilża a  jego malutkie opakowanie zmieści się w każdej torebce jak i kieszeni kurtki :) Noszę go zawsze przy sobie. A czy nie przypominałam o jego zapachu ? Kremiki pachną pięknie-serio a co najlepsze jest ich masa co do wyboru zapachu ! Wiec każdy znajdzie coś dla siebie :)



14 komentarzy:

  1. Teraz mam straszny problem ze suchymi ustami ;/ Obserwuję♥

    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  2. musze przetestowac, bo te mrozy niszcza moje usta :(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz o nich słyszę :)

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o nich jeszcze, ale przyznam że wyglądają świetnie :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. ich zapachy są cudowne <3 aktualnie mam waniliowy i kokosowy.
    fajnie nawilżają :)

    egzemplarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o nich :) też miałam problem okropnie pękających ust, pomógł mi dopiero błyszczyk z kolagenem Diora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy ich nie próbowałam ale wyglądają naprawdę słodko! chętnie je kupię jak będę miała okazję :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na mnie niestety nie działa, jednak fajnie, że tobie się sprawdził. Jak dla mnie niezastąpiona jest wazelina.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. żółty wygląda ślicznie

    http://strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjecia i super blog!

    Coś czuję. że będę wpadała tu częściej *.*
    Zapraszam do siebie <3
    Siforthestyle (Klik)
    Mój kanał na YT-Klik

    OdpowiedzUsuń