sobota, 10 lutego 2018

Paleta cieni Lovely Dark Nude

Hei ! Dziś przychodzę z recenzją paletki marki Lovely która posiada naprawdę piekne kolory cieni (mozna z nich wyczarowac piekny makijaż oczka). Kosmetyki firmy lovely kuszą tym, że są naprawdę w dobrych cenach, za paletkę Dark Nude w Rossmannie zapłacimy 22 zł. Posiada ona 12 odcieni całkiem dobrze napigmentowanych. Cienie nie są super trwałe, ale na pewno powinny wytrzymać całą impreze jezeli użyjemy odpowiedniej bazy :) Paletka ma na pewno wiecej plusów niż minusów, jednym z minusów jest to ze cienie dość się osypują, i kiedy by nie było zawsze przy wykonywaniu makijażu tą paletą muszę zmywać cień spod oczu. Jednak za niską cenę tej palety mogę polecić początkującym osobą w wykonywaniu makijażu, które nie mają dużych wymagań. 





      Jestem tu nowa, chcesz więcej recenzji kliknij obserwuj :) ! 

13 komentarzy:

  1. Mam tę samą paletę i rzeczywiście sporym minusem jest to, że cienie się osypują.
    tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inną paletę, ale podobną kolorystycznie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za nia nie przepadam, zdecydowanie cienie akurat, wolę wyzszej polki, bo te drogeryjne mi sie nie sprawdzaja...
    Pozdrawiam cieplutko i trzymam kciuki za twojego bloga
    -> My blog <- (mam dopiero miesiąc, haha)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem mega ciekawa tej paletki i muszę ją wypróbować :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się te kolorki! :) pewnie przetestuję :D katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka znajduje się na mojej liście życzeń!! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear :) ♥
    I'm following you, visit my blog♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tym osypywaniem się całkowicie się zgodzę, ale fakt, jak za taką cenę pigmentacja nawet dobra :)
    Pozdrawiam,
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię te paletki w jaśnieszych 2 wersjach :D Tej akurat jeszcze nie miałam

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej! Świetny post :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń